onsdag 21 april 2010

Vilodag

Japp idag får det minsann bli en vilodag. Mina ben vill nog gärna det, kanske ska vara snäll och lyssna på kroppen någon gång också. Löpningen igår gick riktigt tungt. Kändes som benen var som två stela pinnar. Inget roligt alls, sånt där drar ner på mitt humör så då är det bättre att hoppa över träningen idag och vila upp benen. Får se om jag kommer upp i mina cykelmil denna veckan..tveksamt. Imorrn blir det eventuellt löpning igen så jag får hoppas på att det blir lite cykling till helgen istället. Men det är planerat cykling både lördag och söndag så det ska kanske inte vara några problem.
Imorrn ska min lillebror in till sjukhuset för operation. Jag hoppas allt går smidigt och att han blir bra i sitt knä igen. Förmodligen så får han stanna över natten så det blir nog en sjukhusvisit imorrn efter jobbet. Det ligger överst på min prioritetlista, sen får jag som sagt se om jag hinner med löpning eller kanske till och med lite cykling.
Nu ska jag snart hem och förhoppningsvis så är det ingen annan som bokat tvättid för jag behöver nämligen tvätta :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar