tisdag 20 april 2010

Tisdagens planer

Träningen igår gick bättre än väntat ;-) Råkade hamna i fel grupp, tyckte att det blev lite rörigt vid gruppindelningen så jag hamnade i den "snabbaste" gruppen. Men jag lyckades hänga med hela rundan så det kändes bra. Får se hur det blir nästa måndag. Roligt var det iaf.
Ikväll blir det nog ett besök på smålänningens marknad, köpte tyg till gardiner där förra veckan. Hade tänkt att mamma skulle sy panellängder men efter lite mer tänkande så blir det nog öljettlängder istället..och det betyder att det måste inhandlas mer tyg.
Jag hoppas att jag hinner med lite löpning idag också. Endast 32 dagar kvar till Göteborgsvarvet så det kanske kan vara dags att börja springa lite mer nu :-) Tänkte försöka ge mig på lite längre rundor nu framåt men idag hinns det nog bara med en kortis.


1 kommentar:

  1. Ja lännart lyckades röra till de vid indelningen av grupper men vill du ha bra fart träning så ska du hänga med i snabbbruppen eller va man ska kalla den men ja tyckte du gjorde jätte bra ifrån dej o att cykla med någon annan grupp än snabbgruppen är otänkbart för dej för du verkar vara på hugget..

    SvaraRadera