fredag 23 april 2010

Sjukhusbesök

Idag smet jag hem lite tidigare för att åka till sjukhuset och hälsa på lillebror som opererades i knäet igår..ett nytt korsband har doktorn fixat till :-) Meningen var att jag skulle åkt dit igår en sväng men tiden rann iväg och både mamma, pappa och Kajsa hade varit på besök så jag tänkte hälsa på honom hemma idag. Det var nämligen tänkt att han skulle fått komma hem som idag. Men tydligen har stackarn haft så ont så han fick stanna kvar en natt till. Men nu håller jag verkligen tummarna att han ska bli bra i sitt knä igen.


Ingen träning idag pga av sjukhusbesöket men det ska bli cykling både lördag och söndag så jag hinner nog få ihop tillräckligt med träning denna veckan också..jag skulle egentligen behövt springa lite mer som jag nämnt innan men det får jag försöka ta igen nästa vecka istället.
Nu ska det ätas mat och drickas en öl ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar