fredag 5 mars 2010

Trötter

Sitter på jobbet med dagens andra kopp kaffe...och det är absolut inte den sista..Det har nog blivit lite för lite sömn för mig denna veckan. Men får väl försöka att ta igen lite av det i helgen, för det blir inga tidiga mornar denna helgen inte..
Idag blir det ett litet cykelpass efter jobbet (längtar)...efter det måste jag tvätta och rengöra min cykel (såå tråkigt)
Ikväll är jag och pappa hemma själva så då blir det att köpa pizza..gottis :-) sen ska jag försöka att komma i säng lite tidigare ikväll, måste vara pigg för mitt Ikea besök imorrn.
Ska jag gå på Ikea när det är mycket folk(vilket det oftast är en lördag) så måste jag vara pigg och inte hungrig..är jag trött och hungrig så är det nästan så att jag kan slå till någon om den stackaren kommer i vägen.
Samma regler gäller för besök på Gekås..
På lördag blir det vilodag från träningen men sen blir det nog ett lite längre cykelpass på söndag :-) Idag så är det exakt tre veckor kvar till jag ska åka till Italien så nu får man nog ligga i lite med cyklingen om man ska hänga med uppför backarna.
Nähe...mer kaffe kanske.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar