lördag 26 september 2009

Jönköping

Sitter och väntar på att Staffan ska komma hem så vi kan åka till Jönköping...Just nu är han ute och kör fyrhjuling..

Igår blev det en runda ute på min lilla cykel :-) Trots vind som jag har väldigt svårt för...men träning är det enda som kommer att hjälpa..Hade ändå ganska tur med vinden..blev ganska nöjd med rundan. 4,7 mil hann jag med...sen började det blir mörkt ute..
När jag kom hem hungrig och trött hade Staffan börjat göra lasagne :-) gissa om jag blev glad..så det var bara att hoppa in i duschen sen var maten färdig när man kom ut igen..Så det blev lasagne och den nya fast & furious filmen igår kväll...jätte bra var den..en riktig Mia film som Staffan sa :-)
Nu ska jag göra mig i ordning så man är färdig när han kommer hem...ska köpa nya gardiner och såklart present till min söta bror som fyller år på onsdag...

See you later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar