söndag 27 september 2009

Howdy

Igår var vi en sväng i Jönköping...på A6... där träffade vi Staffans syster och hennes kille så det blev att vi tog en fika på ikea..trevligt. Köpte present till min bror..blev jättebra till slut ;-) Den enda jag köpte var ett par cykelbyxor främst till att ha när jag kör spinning. När jag kom fram till kassan var det tydligen kampanjpris på dom så jag fick dom 100 kr billigare inte dumt alls.
Ingen träning igår. Blev tyvärr ingen tid över till det.
Idag kom mamsen hit så vi cyklade ut till skogen och plockade lite lingon..det blev nog ungefär 5,5 liter sammanlagt..
Efter det åkte jag in till gymmet och körde lite armar...det märks att man slarvat med styrketräning..man tappar det fort..det var tunga vikter idag..som inte brukar eller borde kännas så tunga;-) sen avslutade jag det med 45 minuter spinning.

Även nästa vecka kommer att bli en liten slapparvecka..men sen är det dags att sätta igång igen.
Tonfisksalladen är färdig till morgondagen så nu kan man slänga sig i soffan och njuta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar