fredag 11 september 2009

Fredagkväll..

Japp..fredag igen...sitter framför datorn...en kopp kaffe...musik från youtube på högsta volym...
Är hemma själv...Staffan och en massa pajkar är i Göteborg och kollar på motocross..

Har varit på spinning idag...jobbigt var det..men skönt..svetten rann som vanligt..lyckades dra mig upp från sängen och ut på morgonpromenad oxå...får passa på när det fortfarande är ljust ute på morgonen..

I tisdags kom vi hem från en härlig vecka på mallis. Massa sol, bad, mat, vin och öl..lite träning oxå faktiskt...det fanns som tur väl var ett gym på hotellet :-) Gjorde inget speciellt..njöt för det mesta i solstolen.

Så nu är man hemma några dagar till sen är det dags att bege sig till tyskland. Åker upp till Ingrid i stockholm på torsdag eftermiddag sen flyger vi till Frankfurt på fredagmorgon där Tess kommer och möter oss...roligt ska det bli...

Angående träningen så är det lite si så där...vet inte riktigt hur träningen ska läggas upp just nu...har lite planer på G men vänta med att skriva det här..tills jag bestämt mig. ;-)
Sen får man lägga upp träningen efter det. Men det får bli i oktober det blir ordning med det..Det är mycket man vill göra...återkommer om detta.

Imorrn ska jag ut och cykla med Lasse...får se hur långt det blir..
Och imorrn kommer även mamsen och papsen hem så jag tänkte fixa lite mat och bjuda på imorrn kväll...ska bli mysigt..

Nu ska jag hänga upp lite tvätt..

See you later..*smack*

Här är lite bilder från veckan på Mallis...




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar