tisdag 25 augusti 2009

Tapetsering och skogsbesök

Idag är målarna hemma och tapetserar...spännande...det kommer bli så fint hemma..längtar tills allt är på plats..
Efter jobbet blir det raka spåret hem och byta om och sen blir det att först åka till hillerstorp och hämta biljetterna till Thomas Petersson och sen ska jag ge mig ut i skogen och plocka svamp och lite lingon hade jag tänkt mig...
Blåbärssylt har ju jag och mamsen redan gjort så nu ska det bli lingonsylt oxå..



Börjar komma igång igen med träningen och maten...det har varit lite så och så med det. Har inte varit ute på min cykel på hela förra veckan så på torsdag får jag nog ge mig ut en sväng.
Om om en vecka..på tisdag åker vi mallis...då kommer träningskläderna att få följa med. Det finns gym på hotellet..hihi...
Så ta tag i kosten ordentligt gör jag inte förrens i efter semestern.. ;-)
Och på tal om kost nu är kl 12 och min kyklingsallad väntar på mig..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar