måndag 10 augusti 2009

September

Vilken månad...snacka om fullt upp...jag blir snart knäpp...får nog sätta mig ner och reda ut alla datum nu...

Månaden börjar med en Mallorca resa från den 1-8 september. Härligt.


Sen kommer Thomas Pettersson till Värnamo den 16..men då ska jag och min söta kompis Ingrid antagligen åka till Tyskland och hälsa på vår andra söta kompis Tess :-) så då får det kanske bli att titta på Thomas när han är i Jönköping istället den 24. Jag kommer nämligen hem den 23 ifrån Tyskland :-) Sen kommer en till höjdpunkt denna månaden...nämligen Viljahs dop :-) Vilket antagligen blir den 19 eller den 26...men det får vi reda på imorrn. Kaos innan alla datum är bestämda...men tillslut blir det nog bra...

Lite träning har det såklart blivit idag...en halvtimme styrketräning och 20 minuter på löpbandet...svettades så det rann ifrån mig...precis som det ska vara..Men jag hade inte så mycket ork till styrkan idag så jag fick lägga lite mer krut på löpbandet..


Nu ska jag fixa lite sallad och grönsaker till morgondagen..sen ska jag sova riktigt gott..som det känns som nu...


Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar