onsdag 10 juni 2009

Ny släkting.. :-)

Nu var det ett tag sen man skrev här igen...men här kommer en liten uppdatering.
I fredags var vi på student..trevligt och mycket god mat...fick tyvärr åka hem innan efterrätten..eller det kanske bara vara bra..:) jag skulle hem och jobba på chappen. Sålde öl till knuttarna både fredag och lördag kväll.. riktigt roligt är det...särskilt på fredagen..då är det mest folk...duktiga på att ge dricks är dom oxå.. ;-) men jag blev väldigt trött efter helgen och förkyld... :-( haft ont i både halsen och huvudet..så ingen träning mån-ons denna veckan..hoppas på lite bättre väder imorrn så kanske jag kan cykla en runda..
Cyklade 6,3 mil i lördags...alldeles själv..men det gick bra..hade för lite kläder på mig...frös som bara den. Men fick ett väldigt roligt telefonsamtal halvvägs..Äntligen har kusin Erik & Emma fått sin lilla bebis...en liten flicka bidde det...Viljah...super söt...hoppas att man kan få komma och hälsa på snart...
Ikväll ska jag hem till lillebror en sväng..planera en liten tripp till göteborg och metaltown tänkte vi..
Hoppas att han är sugen på thaimat...för det är jag...hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar