onsdag 24 juni 2009

En glad Mia....

Ja...var duktig man är på att uppdatera sin blogg...sitter iaf just nu ute i det sköna vädret med datorn i famnen. Väntar på Staffan som snart kommer hem från jobbet hoppas jag så att vi kan åka upp till den stora staden Jönköping. Ska först en sväng till A6...köpa nåt fint till min blivande guddotter Viljah.. :-) Japp stolt är man nu...jag fick äran att bli gudmor till den lilla sötnosen, blev jätteglad.

På midsommarafton hade vi fest i Bäckaskog. Vi hade tält, badtunna, vi klädde och dansade runt midsommarstången. Vi grillade och lekte lekar....allt som man ska göra. :-) och trevligt var det alltihopa..kommer nog nån liten enstaka bild senare...

Lite cykling blev det såklart i söndags....jag och staffan gav oss iväg...när vi sedan hade 1,5 mil kvar så började det ösregna....jippie...vad glad man blev...kanske inte glad men väldigt väldigt blöt..men hem kom vi iaf...fast min kloss under skon lossnade...det är tur att man känner en expert som kan hjälpa en i nöd..(tack Lasse :-) )

Efter cykelturen var det dags att ge sig av mot Göteborg och AC/DC...en riktigt bra konsert var det..stod ganska långt fram och ingen direkt trängsel...pga av lite små problem på parkeringshuset och hungriga pajkar så var vi inte hemma förrens halv 4..jag har nog aldrig kört bil så trött innan...och ljust var det när man kom hem...trevligt....sov till halv 12 och började jobba vid halv 1 den dagen...skönt...

Som sagt sitter och väntar på min sambo och hoppas på att han snart kommer...ska på bio ikväll...Baksmällan....har hört att den ska vara rolig....vi får väl se...om vi får någon plats...fast det är väl inte så många som är så dumma att dom går på bio en sån här underbar dag....eller? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar