fredag 5 juni 2009

Full rulle..

Idag är det verkligen fullbokat hela dagen. Dagen började som den alltid gör på fredagar med en morgonpromenad på 43 min. Det var kallt och lite regnigt men ändå skönt med frisk luft..särskilt när man är lite trött.

Nu sitter jag på jobbet och ska göra det till kl 1 idag..sen ska jag skynda mig till Bredaryd och köpa studentnallar...sen är det hem igen byta om och sedan åka vidare till Gislaved. Staffans kusin tar studenten idag. Efter det ska jag hem och byta om igen för att sedan åka ut till Chaparral och jobba... det är till minne av bikemeet i helgen. Så på fredag kväll och lördag kväll så ska jag sälja öl till knuttarna...det är riktigt roligt... hoppas vädret blir lite bättre bara..

Tyvärr hinner jag inte träna något...gjorde inte det igår och kommer inte hinna det idag heller..tråkigt...får som sagt hoppas att vädret blir bättre så kanske man kan cykla en sväng på lördag...annars får det bli ett ryggpass på gymmet..

Igår var det oxå student. Kajsa tog studenten i Gnosjö..jättetrevligt var det. Fick jättegod mat och efterrätt och hon fick en massa fina presenter..efter detta kalaset åkte vi vidare till nästa...Alfs Eija fyllde 45 år igår så vi tittade även in där och sa grattis...men nu är det väl dags att jobba vidare..






Kram *


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar