måndag 28 mars 2016

Påsk

Idag avslutade vi påsken med att gå AOK:s tipspromenad med den obligatoriska våfflan på bygget. I fint sällskap av mina och Patriks föräldrar så var det en riktigt trevlig runda.
Efter mat och lite vila så gav jag mig ut på en tur i löparskorna. Det blev en joggingrunda då jag i fredags fick ont i ryggen igen. Jag prickar alltid in när det är långledigt. Sist var det över julen. Fast denna gång en annan sorts värk. Som om något var i kläm. Det som var mest jobbigt denna gång var att jag hade lite problem med andningen. Att ta djupa andetag gjorde riktigt ont. 
Konstigt nog kunde jag springa 16 km lugnt och försiktigt i lördags, men när jag skulle ut på premiärturen på racern igår gick det inte alls. 
Och även idag kändes det sådär på träningen. 
Men det positiva är att nu ikväll är ryggvärken i stort sett borta. Så skönt. Att andas går hur bra som helst. 
Påskhelgen blev inte riktigt som jag tänkt mig men nu känns allt bra så vi får hoppas på en bra vecka! 
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar