söndag 31 januari 2016

Magsjuka

Får man säga att äntligen är denna veckan över? 
Veckan har varit lite små jobbig. 

Förra helgen var vi i Göteborg med mamma och pappa. Det var jättemysigt. Vi hyrde en stuga på Lisebergs stugby. Lördagen spenderade vi på Nordstan och på söndagen var vi en sväng på Universeum innan vi åkte hemåt.
Pigga och glada.
I måndags fyllde jag år. I födelsedagspresent fick jag en magsjuka, men jag vet inte av vem. 
Jag vaknade tidigt på morgonen och fick sen springa fram och tillbaka till toan hela dagen. Framåt kvällen började det kännas lite bättre. Inga fler toabesök åtminstone. 
På tisdagen var det dags för Patrik.
Vi har haft tur att Sixten har klarat sig men han har varit lite risig i magen.
Så att ta hand om familjen när man själv inte är helt hundra har tagit en del energi i veckan. Men nu är vi friska igen! Så skönt!

Idag har vi varit i kyrkan. Alla som döpt sitt barn förra året fick hämta en liten skyddsängel som hängt i kyrkan under året. 
Det var en familjegudstjänst och en hel del folk. Efteråt bjöd kyrkan på pizza för dom som ville ha. Det kan inte vara så vanligt?
Skjorta måste man ha när man går till kyrkan :)
Träningstimmarna är verkligen lätträknade denna veckan. Nya friska tag nästa vecka, jag är grymt sugen på att cykla ute! 
För att fira att våra magar nu är ok gjorde vi favvorätten ikväll. Västerbottenpaj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar