söndag 10 januari 2016

Helgen

Startade helgen med fredagsfys och sedan fredagsmys. 
Mina föräldrar kom och var barnvakt åt Sixten så jag och Patrik kunde vara med på AOKs fredagspass. Det var Stina som höll i passet, och hon är känd för att ha pass som man får träningsvärk av. Oh jösses, vilken värk sen. Jag frågar mig, hur otränad är jag egentligen? Skrämmande vilken träningsvärk jag fick. I ben, rumpa, rygg och armar.
Men det ett riktigt bra pass. 
Efter passet blev det tacos med mamma och pappa. Riktig härlig fredag.
I lördags kunde jag knappt gå, tog mig på nåt sätt upp på spinningcykeln och rullade en stund med förhoppningar om att värken skulle släppa lite.
Idag har jag och Sixten varit ute och åkt lite pulka. Får passa på nu när det är snö ute.
Jag hade ett mål att få ihop sju träningstimmar denna veckan. Det är kanske inte så mycket egentligen men timmarna är svåra att få ihop nu för tiden. Jag vill helst inte sitta på en cykel i tre timmar, dom timmarna vill jag ju hellre vara med Sixten. Trots att jag saknar känslan i kroppen efter ett härligt distanspass. Jag hoppas ändå få till nåt sånt pass framåt. 
Men sju timmar är bra just nu. Jag fick ihop 6 tim och 55 min så det får väl vara godkänt. 
Imorrn börjar "vardagen" igen, Patrik börjar jobba igen efter tre veckors julledighet. Känns tråkigt. Det är mysigt när vi är hemma alla tre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar