onsdag 18 november 2015

Full fart

Här är det full rulle minsann. 
Jag har börjat måla om vår tvättstuga. Tyckte den behövde fräschas upp lite. Jag är ju ingen vidare målare så om det blir mycket bättre kan jag inte svara på än. Det behövs fler än ett lager färg kan jag säga. 
Så här såg den ut innan jag började. 
Jag får återkomma med en efterbild. 
Målar gör jag så fort Sixten sover. 

Idag har jag även hunnit med 10 km löpning med Sixten. 
Det var jobbigt och jag var riktigt trött när jag klev innanför dörren igen. 
Träffade en söt liten kelig kisse på rundan och jag var ju tvungen att stanna och kela lite. 

Ingen ro och ingen vila. Duscha och äta, sen var det dags att gå ner till torget för att delta i manifestationen mot nedläggningarna av äldreboendet och simhallen här i Anderstorp. Jisses vad folk! Det var nog ungefär tusen pers som samlades och som sen gick runt till Östergården och simhallen. 
Hoppas det kan bidra till något. 
När vi kom hem igen så fortsatte jag med målandet. Jag har ont i handleden nu, får hoppas det går över tills imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar