söndag 8 februari 2015

Packa o packa

Så har åter en helg passerat. Den har mestadels bestått av packande i flyttkartonger.  Det är fullt av kartonger i huset nu. Det är små gångar man får röra sig i för tillfället. Men på tisdag får vi nyckeln till det nya så då kan vi börja köra lite smått.
Träning har vi också hunnit med litegrann.
I fredags var vi iväg till simhallen och plaskade runt lite. Det kändes ganska ok, men vad tråkigt det är. Jag som bara kan "vanlig tantsim" tycker inte det är så spännande. Får nog försöka lära mig crawla i framtiden. 
Igår blev det en timme på crosstrainern, kändes också bra. Vilket det gör mestadels. 
Idag satt jag först 15 min på cykeln på gymmet sen körde jag 45 min styrka för hela kroppen. 
Har känt mig pigg i stort sett hela helgen, får jag bara lägga mig på soffan 5 min då och då så går det riktigt bra.

Och det är inte bara jag som gillar att slappa i soffan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar