fredag 5 december 2014

Fredag

Fortfarande förkyld. Det har än så länge inte blivit ett endaste litet träningspass denna veckan. Hoppas på att det känns bättre imorrn, då kanske jag kan ta en liten sväng till gymmet. Men först blir det Ikea med lillebror. 
Igår var jag på Bredaryds Wärdshus och åt med jobbet. Riktigt trevligt och väldigt god mat. Jag var självklart tvungen att prova planksteken då det ska vara deras specialitet, och riktigt gott var det. Wärdshuset är nog en av de trevligaste restaurangerna vi har häromkring. Väl värt ett besök.

Annars rullar dagarna på. Vi är nu inne i v23 och magen blir lite större hela tiden. Har börjat bli väldigt trött i ryggen på jobbet om jag suttit för länge. Behöver verkligen upp och röra lite mer på mig nu för tiden. Ryggen har jag känt av lite extra denna veckan då förkylningen gjort att jag suttit still mycket även efter jobbet. 
Nu märker man att det är viktigt att inte slarva med ryggträningen, magen kommer självklart att bli ännu större så en stark rygg är ett måste. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar