måndag 26 mars 2012

Helgen som var.

I fredags cyklade jag nästan tre timmar efter jobbet på min tunga crosscykel. Bestämde mig efter första tramptaget att nu vill jag inte cykla på denna mer. Nu räcker det. Det är tungt och slitsamt. Jag vill att det ska gå lätt nu!
Avslutade kvällen med att äta pizza och mysa med mamma o pappa.
På lördagsmorgon var det bestämt! Nu är det racer som gäller! Upp tidigt för att hinna en runda innan jag och mamma skulle åka till Växjö för lite shopping. Fick till en bra cykelrunda och det blev även en riktigt mysig dag med mamma! Igår var det åter igen upp tidigt. Cykling på schemat. Vi var nog ungefär 15 st i klungan som jag körde med. Tur var väl det, för det blåste riktigt ordentligt. Det var skönt att man hann återhämta sig mellan förningarna. Längsta passet med nya fincykeln. Får lite ont i armarna och nacken men det är nog dels en vanesak och sen kan det även vara så att styrtappen måste bytas. Men vi får se. Jag ska ge det några gånger till. Nu får det vara slut på pratet om helgen. Dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar