fredag 3 juni 2011

Vänern och dagarna efter.




Förra helgen cyklade vi runt Sveriges största sjö. Jag tyckte nog att den var lite för stor emellan åt. På fredagen började vi med 22 mil. Den jobbigaste dagen för mig. Den innehöll både svett, tårar och blodsmak i munnen. Men det var bara till att kämpa på. På lördagen gick det bättre. Mådde bra i stort sett hela rundan. Efter 15 av 23 mil började det att bli lite kämpigt men det gick ändå helt okej. Snacka om trött i benen. Söndagen var nästan en pina från start till mål. 13 jobbiga mil. Visst vi hade medvind men då drar grabbarna på i 45-50 km/h istället. Stackars mina ben. De sista 2 milen fick grabbarna hjälpa till med en hand i ryggen. Jag var så tacksam (jag brukar inte gilla det i vanliga fall;-)) Det var en jobbig men nyttig och rolig helg. Vi sov i gympasalar med 300 andra personer:-)
I måndags och tisdags blev det vila. Har hjälpt lillebror att flytta. I torsdags cyklade vi 16 mil med THC och idag har jag haft en mysig dag med min lilla guddotter och hennes mamma. Det blev ett besök i apladalen och sen lite lunch på mc donalds. Det hanns även med ett litet lugnt cykelpass och ikväll har vi grillat och ätit på en filt i trädgården. Underbara sol och värme!

1 kommentar:

  1. Wow! Snyggt jobbat... verkar ju ha varit en perfekt ledighet.

    SvaraRadera