lördag 9 januari 2010

Underbara helg

Denna arbetsvecka var ju inte speciellt lång...hela två dagar så helgen kom fort...helt perfekt tycker jag..
Jag har kommit in i nån dum period och sover lite för länge på morgonen. Känns som att dagen försvinner så fort..Måste nog försöka ändra på det.
Man hinner inte så mycket innan det blir mörkt och så fort det blir mörkt så tycker jag att det är kväll och inte lönt att göra något..haha...
Jag har iaf hunnit med att träna idag..och samtidigt passade på att hälsa på mamsen och papsen...världens bästa.

Gav mig ut på crossen idag..härligt i solen. Lite halt men man får ta det försiktigt och hålla sig på dom lite större vägarna så går det bra.


2 kommentarer:

  1. Haha... värsta hårdrockslooken;)

    SvaraRadera
  2. Haha...ja det är ju hårddrock som gäller..haha..vad bra att man kan få med det i cyklingen oxå.. :-)

    SvaraRadera