söndag 17 januari 2010

Helgen

Helgerna går lika fort som vanligt. I fredags gick jag hem lite tidigare från jobbet för att åka in till Värnamo och göra ett konditionstest. Jobbigt var det såklart..vet inte om jag är så nöjd men det får man väl försöka att vara. Resultaten kommer nån gång nu i veckan så jag får återkomma om det då.
I lördags åkte vi till Halmstad..igen..men det gick bättre denna gången :-) Skillnad på Sportson affärer..tummen upp för Halmstad. Kanontrevlig och hjälpsam kille. Bytte klockan mot två tröjor. Det går alltid åt :-) Sen blev det ett biobesök. Avatar, bra film faktiskt. Kanske lite dryg i början men sen ordnade det till sig.
Idag blev det en liten sväng ut på crossen, blåste dock åt alla håll och kanter så en tjurig Mia var hemma igen efter endast 2,8 mil.
Sen har det blivit lite städat och har även försökt att packa lite. Den 24 jan bär det av till Teneriffa där jag hoppas på sol och en massa värme.
Så födelsedagen kommer firas i ett annat land, firade min födelsedag i Thailand 2008 så det är kanske vart annat år utomlands som gäller :-)

Här firas 24- årsdagen i Thailand :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar