lördag 26 december 2009

Jönköping

Idag tog vi oss i kragen och åkte in till gymmet för lite löpning..ingen av oss hade väl någon lust egentligen men när man väl kom dit och satte fart så gick det bra :-)
7 km blev det...nöjd...det är inte speciellt roligt att springa på ett löpband så allt över 5 km är jag nöjd med. Vi ska springa Sylvesterloppet i Anderstorp på nyårsafton så lite löpträning skadar inte.
Sen direkt efter gymmet bar det av till Jönköping..och där var vi verkligen inte ensamma.
Men inget av det som vi åkte upp för blev gjort. Vi skulle byta en pulsklocka på sportson..men det gick inte för dom hade inte samma sortiment som Halmstad..sen skulle Staffan byta ett par jeans men självklart så fanns det inte rätt storlek..
Men vi kom hem med lite smått och gott iaf. Jag köpte en DVD spelare till min träning med min nya trainer..lite kläder från Vero Moda och vantar för löpning sen köpte jag och Staffan varsin tjusig umbro mysdress på inter sport för endast 200 kr styck...billigt...och fina var dom :-)
Nu är det film i soffan som gäller...G.I Joe

Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar