fredag 4 december 2009

Då var det fredag...igen

Och fredagar består ju av simning..så idag blir det jobb, simning, ett besök hos mamsen och papsen, kycklingsallad och flickan som lekte med elden..

Okej det ser inte riktigt ut så här när jag simmar..

Imorrn ska jag först och främst ha en liten sovmorgon..är i behov av det :-) sen blir det städning för hela slanten..hade även planer på att baka lussebullar..men det blir nog vanliga bullar istället..tycker ju att det är mycket godare :-)

Veckan har varit som den brukar vara..fast jag var ledig i tisdags:-) Hade en heldag i Jönköping med mamma..supermysigt..Fika, julklappshandel och köttbullar på ikea. Blir säkert en resa upp dit igen nästa vecka. Ska förhoppningsvis få hämta min cykelcross i början på veckan. Ska bli riktigt roligt..ska bli kul att kunna ge sig ut en sväng när man känner för det. Kanske blir lite cykling under julledigheten..om det inte kommer någon snö såklart. Då stannar jag inne.

Back to work :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar