söndag 19 februari 2017

Helgen

I fredags efter jobbet åkte jag direkt till smålandsstenar. Vid Villstad kyrka plockade jag upp Patrik som sprungit dit. Perfekt att få in träningen på det viset. Jag hade med mig min cykel så jag fick träning på vägen hem istället. Tog en liten omväg och fick ihop ca 30 km. 
I lördags körde jag lite hemma innan vi skulle iväg på 70-års kalas. 
Jag hade för en väldigt kort stund en fin liten åskådare.
Som vanligt på söndagar så följde Sixten med sin farmor o farfar till bygget för att äta våffla. Och då brukar jag o Patrik passa på att träna lite ihop. Det blir oftast löpning. Idag blev det en lite längre runda. 20 km fick vi ihop. Mest asfalt men också lite sega grusvägar. Jag blev riktigt trött i kroppen. Det känns att jag inte är van att springa så långt. Ont i höften, rumpan och vaderna. Men så skönt med ett långpass. 
Imorrn är det måndag med jobb och förskola igen. Snart fredag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar