tisdag 30 augusti 2016

Hej igen

Asså, jag är inte så bra på det här med att uppdatera bloggen. 
Men det har varit mycket ett tag nu och jag har varit trött. Får skylla på det. 

I fredags sprang vi en löptävling i Hillerstorp. Hillerstorp Adventure Race. 10,4 km (finns även 5,2km). "Tyvärr" var
det en värmebölja just denna helgen och jag tycker det är jättejobbigt att springa i värme, så det var bara att försöka ta sig runt. 
Desto bättre var det efter loppet då vi hade en lite kräftskiva hos mamma o pappa. 
Till helgen är det dags igen för löpning. Då är det Åsenhögaloppet. Får hoppas på lite svalare väder. 

Idag kom jag äntligen ut på ett lite längre löppass, 15 km med Sixten.
Och efter lunch fick jag hjälp med att baka kanellängder. 
Och ikväll har vi varit på lekparken, att få gunga är en riktig höjdare. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar