onsdag 9 september 2015

Träning

Hur går det med träningen egentligen? Jodå, jag tränar, fast inte alls lika mycket som tidigare, inte så konstigt. 
Sixten är nummer ett nu för tiden och kommer såklart alltid att komma i första hand. 
Det som är lite trist är att det inte blir så mycket cykel, däremot löpning. Löpning är bra träning och tidseffektivt. När jag slutar amma kommer det att bli lite lättare med träningen, just nu kan det bli lite "stressigt" när jag måste passa Sixtens mattider. Men det underlättar även att vi har löpvagnen. En bra uppfinning det där, det går riktigt lätt att springa med den, och lillkillen är så snäll, oftast somnar han efter en liten stund, måste vara ett bra betyg för vagnen. 
Jag skaffade mig ett par nya löparskor också, Patrik hittade ett par blåa till mig! Oftast är damskor rosa, röda eller nåt åt det hållet, men nu äntligen fanns det blåa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar