måndag 17 augusti 2015

Måndag

Idag har vi varit en sväng i Värnamo. Jag, Sixten och pappa. Vi började med ett besök hos polisen där vi beställde ett pass till Sixten. Sen åkte vi till Apladalen och fikade på kaffe och våffla. Riktigt mysigt ställe, och det är så fint i Apladalen. Ett sånt ställe saknar jag lite här i Anderstorp. Både Apladalen och rundan runt osudden som är perfekt att springa och gå runt på ca 6 km. 
Efter fikat gick vi en sväng på stan. Pappa var snäll och följde med till Värnamo och tog hand om Sixten så jag kunde springa i affärerna och köpa mig en ny bikini. 
Jag har letat på internet efter en ny bikini, men då de flesta ställen har rea så är inte utbudet det bästa. Sen är det svårt med storlekarna när man handlar på nätet. 
Men, på Team Sportia hittade jag minsann mig en bikini. Där fanns tom två stycken, och passande nog var det 50% så givetvis köpte jag bägge! 

Nu är vi snart redo för Mallorca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar