onsdag 14 januari 2015

Ryggont

Något av det bästa som finns just nu är att komma hem efter jobbet och få slänga sig i soffan och vila ryggen. Efter en dag på jobbet så har jag riktigt ont i bröstryggen. Jag klarar absolut inte av att sitta hela dagarna, nu varvar jag lite att stå och sitta men då jag ännu inte har något höj och sänkbart skrivbord så är det inte så smidigt. Får se hur detta ska gå lite längre fram. Ett nytt skrivbord ska troligen beställas imorrn.
Men tiden går fort, veckorna susar förbi. Enligt min app i mobilen så står det att 70% av tiden har gått. 
                                         

Träningen är tyvärr inte så rolig eller intressant att skriva om. 
Idag drog jag mig själv bort till gymmet för att ställa mig på crosstrainern. 30 min träning är väl bättre än ingen alls. Just nu är målet att försöka hålla igång så länge det bara går och känns bra. 
Efter träningen blev det spenatsoppa till middag. Inget som jag hoppar högt av, men nyttigt är det, innehåller tex en massa järn som är extra bra just nu, och så var det faktiskt ganska gott. 
                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar