onsdag 26 januari 2011

27 år och inspirerad.

Ja igår fyllde jag ju år. Det var en dag, lik alla andra. Förutom att det blev kladdkaka på jobbet och en mysig kväll med familjen. Ett år äldre, jag känner ingen skillnad, men när jag tänker efter så är det ganska läskigt vad tiden går fort. Det är helt enkelt bättre att låta bli och tänka på det.
Idag har vi varit på föreläsning. Emelie Andersen, en ultralöpare. Jätteroligt och intressant att lyssna på. Hon pratade bl.a. om träning och kost för dom som tränar och tävlar länge. Den här tjejen springer maraton distanser på sina träningspass! Man tror ju inte att det är sant. Hon har tävlat i lopp som pågår i 24 timmar! Tänk att springa i 24 timmar. Imponerade.

4 kommentarer:

  1. Snygging! Låter intressant det där... man har ju redan respekt för maratondistansen liksom.

    SvaraRadera
  2. Det låter inte mänskligt det där tycker jag. =)

    SvaraRadera
  3. Bli bara inte så "impad" så att du vill springa i 24 timmar. =)
    Puss mamma.

    SvaraRadera
  4. Ja det var riktigt intressant. Kroppen klarar mer än vad man tror. Men det är ju mycket träning bakom också.
    Nä Kajsa det låter väldigt otroligt. Man tror ju knappt att det går.
    Haha mamma det behöver du inte vara orolig för. Sen skulle jag hellre cykla i 24 timmar isåfall:-)
    Kram på er!

    SvaraRadera