söndag 5 december 2010

Hängig helg

I fredags var det veckans vilodag och då åkte vi iväg en sväng till Gällstad. Jag hittade ingenting men Patrik hittade iaf en skjorta och en cardigan.
Hela veckan har jag känt mig lite hängig men i lördags var det lite värre..beslutade att inte träna denna dagen heller. Jag var en sväng i Skillingaryd med mamma sen var det soffan som gällde resten av dagen/kvällen. Även idag när jag vaknade kände jag att det inte var som det borde. Ont i halsen och tung i huvudet. Alltså träningsfritt även idag. Typiskt när jag ville testa vårt nya träningsschema. Det får bli ett nytt försök nästa vecka istället. För imorrn ska jag vara helt frisk och pigg :-) Det blev en sväng ut på stan idag iaf så nu har jag minsann köpt fyra julklappar :-)
Idag fyller även söta Kajsa 20 år så där blev det lite firande ikväll med exotisk planka och trevligt sällskap. Hoppas du har haft en superbra födelsedag Kajsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar