onsdag 15 juli 2009

Mellbystrand

Nu har vi redan varit 5 dagar i Mellbystrand, och regnat lite har det gjort varje dag. Lustigt...men imorrn ser det ut att bli fint väder så då kommer Mia springa ner till stranden :-)

I lördags cyklade jag hit ner,det tog 4 tim och 50 min....cykeltid. Jag startade hemma vid halv 11 och var framme vid fyra tiden. Det gick bra men jösses vad trött jag var den sista biten. Trodde aldrig jag skulle komma fram. Motvind är inte kul. Pappa kom ifatt mig vid Eldsberga. Han åkte motorcykel ner och kom med mer vatten till mig. Sen följde han mig den sista biten till Laholm. Efter den turen blev jag ganska trött i benen. Men igår blev det en löprunda på 6 km och idag en cykeltur på 2.9 mil. Härligt...igår hade vi även besök i stugan, Morfar & Co var här och myste med oss.
Vi har även hunnit med en runda inne i Halmstad och idag var vi en sväng ute vid eurostop. Tittade på nya soffa och nya köksmöbler. Gick även in en sväng på djuraffären jämte och klappade dom söta små kaninerna..
Som sagt imorrn blir det stranden och lite solbränna hoppas jag.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar